Wyjątkowa pościel dla domu pełnego miłości

Zwroty i Reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru:

Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny. W takim przypadku w ciągu 14  dni od daty dostawy należy zgłosić zamiar dokonania zwrotu na adres: nadiaposciel@o2.pl.

Następnie towar należy odesłać w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. Zwrot jest możliwy wyłącznie, jeśli towar jest kompletny, nie został uszkodzony lub zniszczony i nie nosi śladów użytkowania. Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Po otrzymaniu zwróconego towaru najpóźniej w ciągu 14 dni zwracamy kwotę zakupu wraz z kosztem dostawy przelewem na konto bankowe Klienta, bądź też wymieniamy na inny produkt z oferty Sklepu.

Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.Towary przygotowane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom.

Reklamacja:

Dokładamy starań, by produkty wysyłane do Państwa nie posiadały żadnych wad. Jeżeli jednak zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, mogą Państwo go zareklamować.

Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt, w przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, koszt zostanie Klientowi zwrócony. Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym. W przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, naprawiony lub wymieniony towar zostanie wysłany na koszt firmy BIM Bogumił Danisz. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana, zostanie odesłany na koszt Klienta.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

Wymiana:

W przypadku wymiany odesłanie towaru odbywa się na koszt klienta. Produkt odesłany na wymianę musi być zwrócony w stanie niezmienionym – nienoszącym śladów użytkowania  i w opakowaniu firmowym. Szczegóły wymiany powinny być uzgodnione w korespondencji mailowej z obsługą sklepu: nadiaposciel@o2.pl.

Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Sklep ponosi Sklep. W przypadku stwierdzenia pomyłki, Sklep zwróci Klientowi koszt odesłania towaru do Sklepu w kwocie odpowiadającej kosztowi nadania przesyłki poleconej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Towary przygotowane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom.

Towar odsyłany do Sklepu w ramach zwrotu, wymiany lub reklamacji należy odesłać w sposób umożliwiający uzyskanie potwierdzenia nadania na adres:

BiM
Bogumił Danisz
ul. Kopernika 27
62-700 Turek